Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch
4.5 (90.77%) 26 votes

cwiczenianaplaskibrzuchJak schudnąć z brzucha? Wiele przedstawicielek płci pięknej wciąż zadaje sobie to samo pytanie. Szczupły, lekko wyrzeźbiony brzuch to marzenie niejednej kobiety. Niestety, aby osiągnąć upragnioną sylwetkę nie wystarczy tylko „chcieć”. Jeżeli chcemy cieszyć się seksownym, płaskim brzuszkiem musimy porządnie wziąć się do pracy. Oprócz zdrowej, zbilansowanej diety, niezwykle ważne są oczywiście… ćwiczenia.

Bez wysiłku fizycznego nie jesteśmy w stanie osiągnąć niczego. Wbrew pozorom ćwiczenia na brzuch to nie tylko brzuszki. Niewiele kobiet wie, że tak naprawdę brzuszki są skrajnie nieefektywne. Regularne ich wykonywanie potrafi zdziałać więcej złego, aniżeli dobrego – np. doprowadzić nas do problemów z kręgosłupem. Jeśli chodzi o brzuch, polecam Wam trzy niezwykle proste, a zarazem bardzo wymagające ćwiczenia. Mimo, że z pozoru wydają się łatwe, spróbujcie zrobić sobie co najmniej trzy serie każdego z nich po 12-15 powtórzeń. Gwarantuje, że Wasze mięśnie odczują wysiłek.

Po pierwsze: unoszenie nóg. Leżąc na podłodze unosimy nogi aż do kąta 90 stopni. Ważne jest, aby nie zginać nóg w kolanach. Plecy powinny przylegać do podłogi, ręce natomiast leżeć prosto wzdłuż tułowia. Ćwiczenie te powinniśmy wykonywać w trzech seriach. W każdej z nich winno znaleźć się do 15 powtórzeń.

Po drugie: unoszenie miednicy w leżeniu na plecach. Znów leżymy na podłodze. Ręce wzdłuż tułowia, plecy i pupa przylegają do ziemi. Podnosimy zgięte w kolanach nogi – staramy się przyciągnąć je jak najbliżej naszej klatki piersiowej. Nie powinniśmy odrywać rąk od ziemi. Unosząc nogi podnosimy również pupę – plecy nadal przylegają do ziemi.

Po trzecie: niezastąpione skłony tułowia. Leżymy na podłodze, ręce dajemy za głowę – tak jak do brzuszków. Nogi znajdują się w górze, kolana są ugięte pod kątem 90 stopni. Powoli unosimy barki, spinając w tym samym czasie brzuch. Uwaga: ćwiczenie powinno być wykonywane siłą mięśni brzucha. W żadnym wypadku nie możemy pomagać sobie rękami. Zarówno w drugim jak w trzecim ćwiczeniu sprawdzą się trzy serie po 10-15 powtórzeń.

Wbrew pozorom, ćwiczenia te wcale nie są takie proste. Może i nie wyglądają na zbyt wymagające, ale gwarantuje, że po pierwszej serii poczujecie „na własnej skórze”, jak pracują Wasze mięśnie brzucha.

6 thoughts on “Ćwiczenia na płaski brzuch

  • Listopad 12, 2016 at 1:33 pm
    Permalink

    Świetne ćwiczenia i faktycznie w połączeniu z SIlvets mega spalają tłuszczyk z brzucha! 🙂

  • Listopad 14, 2016 at 3:55 pm
    Permalink

    Początkowo jak zapoznałam się z tym artykułem to byłam pewna, że 3 ćwiczenia na płaski brzuch na pewno nie pomogą uzyskać naprawdę zadowalające efektu. Myliłam się 🙂 Wykonywałam 3 powyższe ćwiczenia przez ok. 5 miesięcy i pozbyłam się 11 kg. Warto, warto!

    • Listopad 16, 2016 at 11:39 am
      Permalink

      Dokładnie 🙂 regularność i efekty mogą być widoczne dość szybko.

  • Listopad 16, 2016 at 3:50 pm
    Permalink

    Kochani bardzo się cieszę, że trzy ćwiczenia na płaski brzuch, które wam przedstawiłam przynoszą efekty.

    W najbliższym czasie będę starał się publikować kolejne ćwiczenia na inne partie ciała 🙂

    Pozdrawiam cieplutko

  • Listopad 19, 2016 at 6:54 pm
    Permalink

    Dzięki! już zaczęłam ćwiczyć 🙂

  • Marzec 1, 2017 at 10:37 am
    Permalink

    Jestem już w trakcie odchudzania i te ćwiczenia na pewno mi pomogą szybciej schudnąć.

Comments are closed.